wtorek, 26 czerwca 2012

Kawa, kawusia mmm...

Sonju!   Obiecana kawa o 9 tej :)

3 komentarze:

  1. Witaj Kochana, wybacz ze sie dzis pozniej melduje ale mialam od rana klientki i nie moglam korzystac z internetu w telefonie
    bardzo mi milo ze pamietalas o kawce ze mna
    ja przynioslam slodkie truskawki
    pogoda dzis u mnie jest tak przytlaczajaca ze chyba zakupie sobie cala paczke ptasiego mleczka i bede je jadla tak dlugo az nie rozboli mnie brzuch. Wczoraj po klotni z Moim zrobilam cieple kakao ale tez mi nie pomoglo, moze za malo serca w nie wlozylam, nie potrafilam dodac do niego zadnej milej mysli. Niestety.
    Sciskam Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na problemy najlepsza jest rozmowa z kimś kto ma w sobie dobrą energię. Wiem,że o takie osoby trudno, ale może jak nie dziś to jutro... Na pewno znajdziesz! Dobrego dnia :)

      Usuń
  2. Nikt nie lubi sluchac o problemach bo tak na prawde w doroslym swiecie kazdy ma swoje, swoje zajecia, swoje problemy.
    Pogoda ma na weekend byc ladna. Bedzie ok.

    OdpowiedzUsuń