poniedziałek, 9 lipca 2012

Lato z radiem :)

    Weekend minął upalnie, ale bardzo miło. Burza w nocy nie dała zbyt wiele ochłody, mimo że chodziłam od okna do okna i otwierając je robiłam przeciągi. I nie tylko ja wpadłam na ten pomysł. Kiedy stałam przy otwartych, wejściowych drzwiach zobaczyłam po przeciwnej stronie ulicy sąsiadkę, która chyba również wietrzyła dom :) ha ha ha dwie zjawy w piżamkach o pierwszej w nocy oglądały błyskawicę :).
  W czasie prac domowych umilam sobie czas słuchaniem radia pr. 1 . Lato z Radiem. Dawno tego nie słuchałam i naprawdę fajnie powspominać dawne czasy , kiedy ten program był najlepszą rozrywką w wakacje. Wszędzie na plaży, polach namiotowych, sklepach i podwórkach było słychać charakterystyczną POLKĘ DZIADEK i Hejnał z Wierzy Mariackiej :)Wiadomości w kilku językach i piosenki z czasów naszych rodziców. eh....                                                                                                                                       Pomidorowa prawie gotowa, więc mogę usiąść w cieniu z książką. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz