niedziela, 1 lipca 2012

Odpoczęłam :)

To był naprawdę udany weekend. :
Bardzo miłe, spokojne,gorące letnie dwa dni. Jestem wypoczęta i opalona :) .Teraz zbiera się na burzę, chociaż może tylko straszy. Cieszę się wakacjami nic nie mniej niż moje dzieci. Mimo, że nie znoszę upałów to słonko mnie dziś dopieściło :). Grill i troszkę ciasta dopełniły przyjemne chwile. Nawet dzieci się starały. Sprzątały po wszystkim jak nigdy. Aż podejrzane! Jakiś pakt, jak nic!!!  I chyba dla tego odpoczęłam. W końcu nie musiałam robić wszystkiego sama.      oby tak zostało! , oby tak zostało!, oby tak zostało!   Może zaczaruję :)

3 komentarze:

  1. Czaruję razem z Tobą. Oby tak zostało :-)
    Ściskam mocno i życzę by każdy dzień dawał Ci tyle radości co ten weekend

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu, czekam na kolejna nocie :)

    OdpowiedzUsuń