poniedziałek, 23 lipca 2012

Zmory!

          Są dni, takie jak dziś, że nie mam fizycznej siły na funkcjonowanie.
  Rano, wyjątkowo obudziłam się przed siódmą ( ostatnio norma to 5.40). Wszystko mnie bolało, nogi , ramiona i kręgosłup najbardziej. Leżąc w łóżku pomyślałam sobie, że to straszne tak źle się czuć w moim wieku (chyba nie jestem taka stara).  Wiem, że ten stan zdrowia zawdzięczam samej sobie. Praca tylko w domu, żadnego sportu i brak silnej woli dał mi taki efekt!   (i tu daję sobie naganę za ten tryb życia)
                                                         I CO?????    I tak codziennie te wyrzuty sumienia!!!!
     Dla tego zwlokłam się z łóżka i włączyłam sobie jogę! Robiłam wszystkie ćwiczenia z takim wysiłkiem, że sama nie mogłam uwierzyć jakie mam słabe ciało. Drżały mi mięśnie po każdym, prostym wysiłku!!!
                         MASAKRA!!!!!
Troszkę pomogło bo się rozruszałam.                                                                              
                                                                          *

     No i oczywiście moje UZALEŻNIENIE -  SŁODYCZE i inne małe przyjemności!
  Kolejny powód do złego samopoczucia!
                                                  Źle jak ich nie mam! Jeszcze gorzej jak SĄ!!!
 Może nie są to jednorazowo duże ilości, ale nie wyobrażam sobie kawy bez ciasteczka, wieczoru bez cukierka czy czekolady :(   Moja zmora!!!

                                                                         *

Czasem tłumaczę sama siebie, że to nie tylko ja mam słaba wolę, że nie tylko ja nie potrafię zmobilizować się do ćwiczeń itd. Ale zmory bardzo szybko powracają i   GNĘBIĄ !!!!
  Ech.... :(

                                                                   
                                                                        *
 
     Idę sprzątać po wczorajszym, rodzinnym obiedzie :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz