środa, 22 sierpnia 2012

Bociany na szczęście :)

   Niespodzianka! :) :) :)


  Niesamowity widok!
 Kiedy rano wybrałam się do siostry na kawę, jadąc samochodem zobaczyłam na niebie bociany. Ale nie dwa czy cztery, tylko z setkę. Krążyły nad polami w tak wielkim skupisku, że przez moment musiałam się zatrzymać by się im przyjrzeć. Wysiadłam z samochodu i nie mogłam uwierzyć w ten widok. Nigdy jednocześnie nie widziałam takiej ilości bocianów! Gęsi , dzikie kaczki w kluczu, owszem, ale bociany????
  Niestety były zbyt wysoko i aparat w telefonie tego nie uchwycił, szkoda :(
Podobno takie skupiska nazywają się sejmikami. Szykują się do odlotu. Są takie piękne :)
   Wydarzenie to wzięłam za szczęście i .... Wczoraj złożyłam ofertę sprzedaży swojej biżuterii w internetowej galerii. Dziś dostałam zaproszenie do wystawiania biżuterii :) :) :)
 Liczę, że bociany przyniosą mi szczęście :)
                                                                                   

                                                                                         Moje prace będą TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz