piątek, 31 sierpnia 2012

Nowy pokrowiec :)

                                              Prasowanie! Nieodłączna, domowa czynność każdej z nas.
                                  By sobie uprzyjemnić prasowanie uszyłam nowy pokrowiec. Stary był
                                 szkodliwy dla prasowania, przepalonyyyy na maksa. ( bo mam ciężkie żelazko
                                 i nie chcę mi się go tak często odstawiać na bazę) :)

                                                                              *

                                                                                 *                                                                                                      

                                   Mam nadzieję, że teraz będzie mi się bardziej chciało prasować :)

2 komentarze:

  1. jak ostatnio zchaczyłam żelazkiem..to juz całkiem zrobiłam dziurę w pokrowcu ...i mnie czeka zmiana....ps.zlikwiduj weryfikacje słowną:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,że zwróciłaś uwagę na weryfikację. Poprawiłam :) chyba ;) :)

      Usuń