środa, 12 września 2012

Recykling puszek :)


  Plan był taki, posprzątać garaż. No ale nie byłabym sobą jak zrobiłabym to co zaplanowałam.:) 
Układając słoiki znalazłam tekturowe puszki po herbacie. Wyrzucić ?  eee szkoda! 
No tao maluję!
A, że zostało farby po malowaniu szafki to chyba do kartonu się nada!
 Pomalowałam! 
Dzień wczorajszy był słoneczny to szybko wyschło.
 No ale jakieś smutne! 
Znalazłam książkę z wzorami do malowania, którą zakupiłam kiedyś na szperach. ( w końcu mogę ją wykorzystać) Wybrałam wzór, no ale nie miałam innego koloru farby ! Co tu dodać?????
I wpadłam na pomysł! 
Dodam cienia do powiek!  Inglot- idealnie!!!
Namalowałam!
Okazało się, że na wieczka przydały by się uchwyty!
 Nie mam! Ale dziś zakupiłam! 
Dziury wiertareczką zrobiłam, ale śruby za długie!
No to obcinam!
 Brzeszczot zardzewiały, śruba z imadła się wyrywa! 
Poszło!
Dokręciłam!
                                        I....puszeczki na herbatę wyszły takie :)



 

2 komentarze: