poniedziałek, 15 października 2012

Ja STRATOS-ka :)

  W dniu 13.10.2012 na lotnisku sportowym w Przylepie wykonałam skok spadochronowy w tandemie!
Mimo, że nigdy nie latałam samolotem, nie mogłam przepuścić takiej okazji. Wrażenia....  no cóż, start idealny na wysokość ok.3000km, widoki- fantastyczne. SKOK....bardo szybki, ok.200km h przez pół minuty spadania bez spadochronu i ok. 5min. spadania pod czaszą . REWELACJA!!!!

Cała atrakcja zorganizowana przez bardzo dobrze wyszkolony zespół, dzięki którym mogłam przeżyć te wspaniałe chwile. I dzięki organizatorom będę miała film nagrany z moim udziałem w skoku :)




Polecam taką adrenalinę. Było super!!!

Ale to nie jedyna atrakcja tego weekendu!
Miałam również okazję odbyć kilkunastominutowy lot szybowcem, niestety również czas minął mi za szybko bo wrażenia były trudne do ogarnięcia rzez 10 min. Jednak radość nie do opisania.
Może zdjęcia coś przybliżą :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję ODWAGI Pani Haniu :) Noo i zazdroszczę takiej przygody :) Na pewno coś niesamowitego, nieziemskie przeżycie. Super :) pozdrawiam Marta Galewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu, jestem pod wrażeniem! Skoczyłabym może, gdyby ktoś mnie z tego samolotu wyrzucił. :)) Gratuluję Ci baaardzo i zazdroszczę odwagi. :)
    pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja po prostu nie nie mogłam przepuścić tej okazji :) Miał być jeszcze lot balonem, ale za bardzo wiało i były obawy gdzie wylądujemy i kiedy hihihi. Mimo wszystko, była to wspaniała przygoda :) A strach przed skokiem... to tylko bajki, jest super!

      Usuń