poniedziałek, 26 listopada 2012

Prezent :)

                       

         Biegam dziś jak nakręcona po całym domu.
          Sprzątam, piorę, zaglądam do komputera.
        I dochodzę do wniosku że to przez to słonko co mi do okien zagląda i pokazuje ile kurzu mam w katach :)
                                                        Świeć słoneczko, świeć!!!
Ale to może i lepiej, będzie czyściej a czas zleci.
                 W międzyczasie Zrobiłam zdjęcia... no i tu zastanawiam się co to jest?




                                                                                 *


 

    Dostałam od znajomej takie piękne,  ciemnobrązowe, wielkie strąki, niektóre maja nawet do 40cm długości i postanowiłam z nich zrobić przed świąteczną dekorację na stół.
                         Wiem, wiem mało wyszukana, ale to tylko tymczasowa dekoracja :)
Rośnie to w wielkim mieście na wielkim blokowisku i na wielkim drzewie, które co dwa lata pokazuje swój urok w takich strąkach. Tylko jak się takie drzewo nazywa??? Może ktoś wie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz