sobota, 29 grudnia 2012

Kalendarz :)


                                        W tym roku poprosiłam mikołaja o kalendarz.
                                       Tyle, że ten kalendarz ma zadanie do spełnienia!
 Ale zacznę od autorki, czyli Beaty Pawlikowskiej.
            Od dawna fascynuje mnie opowieściami w Radiu ZET o podróżach, przygodach, napotkanych ludziach. Doświadczenia zdobyte w podróżach przekazuje z mądrością i wspaniałym poczuciem humoru.

 Każdy dzień w kalendarzu zawiera myśl i wskazówki do lepszego przeżycia dnia.
                                                      Bo jak pisze p. Beata:

                      "Bo każdy dzień może być pierwszym dniem twojego nowego życia"

                                                                            *


                                                             "Siła bierze się z chęci.
                                                     Jeśli naprawdę chcesz coś zrobić,
                                                      na pewno nie zabraknie ci sił,
                                                            żeby tego dokonać."




*



                                              Może w Nowym roku stanę się choć troszkę lepsza...


P.S.  Nie wytrzymałam!!!
Przeczytałam wpis z 1.I 2013r.

                                                                          "Jestem sobą.
                                                               Nie porównuje się z innymi,
                                                                     bo każdy jest inny.
                                                                    Ja jako ja zaczynam
                                                          NOWY ROK MOJEGO ŻYCIA.

                                                                      Będę szczęśliwa."

Czego i wam życzę :)
Pozdrawiam, Hania :)

4 komentarze: