poniedziałek, 10 grudnia 2012

Miesięcznik z Biedronki i ...

Witam serdecznie :)

                  Kilka dni temu kupiłam w Biedronce gazetę. Czasopismo jakich wiele, pomyślałam -kupie bo cena atrakcyjna a "front" intrygujący- ciastek z piernika i..." świąteczne dekoracje, zrobicie je sami" - napis ze zdjęciem. Przeglądałam, czytałam, zachwycałam się przepisami prostymi do zrobienia :). No po prostu udany zakup!!! Tytół "Moje SMAKI ŻYCIA"

    Ale dziś, że troszkę mam lenia to przegląd gazet zrobiłam!
 I tu muszę się do czegoś przyznać :(, rzadko czytam kto napisał artykuł czy robił zdjęcia, ale właśnie rzeczone ozdoby mnie zainteresowały. Kalendarz adwentowy już gdzieś widziałam i nazwisko Sylvia Gervais również .
   I mnie olśniło!!!
blogspot!!! to tu widziałam jej zdjęcia!!!
 Wyobraźcie sobie, że nie tylko Sylvia współpracuje z tą gazetą, ale i blogerki :
p. Barbara Błaszczyk  floraservice.blogspot.com
p. Tamara Przybysz pysznezycietamary.blogspot.com
p. Małgorzata Dzięgielewska pieprzczywanilia.blogspot.com
No i oczywiście blog Sylvi syllovesshabby.blogspot.de

 Jeśli nie gazetka z Biedronki to  te blogi dadzą wam nowe inspiracje na nadchodzące święta.
                                           Polecam :)

Dobrego tygodnia kochane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz