wtorek, 26 lutego 2013

mini ogródeczek :)

Witajcie :)
Chciałabym polecić odwiedzenie bloga Izy http://domowyzielnik.blogspot.com/ o ziołach.
Znajdziecie tam wiele wspaniałych porad o zastosowani ich na co dzień :)
A ja pokarzę moją uprawę hihihi


                                                Cebula na szczypior z pietruszką.
                                                 I rachityczna bazylia z marketu :)
                                                   
                                                                               *

                                       
           I mój rozmaryn, który raczy naszą kuchnię swym aromatem w potrawach. A nawet zachwyca dziś maleńkimi kwiatuszkami .  No i przypomniałam sobie o kiełkownicy,  którą koniecznie muszę nastawić. I będzie ogród...
                          Macie jakieś ziółka na parapetach???


                                                                  Pozdrawiam:)

1 komentarz:

  1. Haniu, ogromnie dziękuje za wyróżnienie :))))))
    A Twój rozmaryn podbił moje serce!
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń