poniedziałek, 25 marca 2013

Kolejna waga :)

Czytając miłe wpisy od  margo, przypomniałam sobie o mojej wiszącej wadze.
Zapomniana, zalegała szafę od dawna. 
  Ciężko u mnie w kuchni znaleźć miejsce na taki gadżet, ale mimo to zakupiłam ją bez wahania i od czasu do czasu zawieszam ją dla urozmaiceni przestrzeni,  w której przebywam większość dnia codziennego :)

*
Zmiany w mojej kuchni zachodzą tak często, że kolejna  pewnie nie wzbudzi emocji w domownikach, ale mi poprawiło humor.







Dobrego humoru i popołudnia i Wam życzę :)



4 komentarze:

  1. Całkiem podobne są!pozwolę sobie na pokazanie swojej,chociaż troszkę starsze zdjęcie mam:)
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/zgM-R7k96Nxyd6tyX7xFqenu7_7LN3jolXk1HPv4qZo?feat=directlink

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna!!!
      Pięknie wygląda w tej jasnej aranżacji :)

      Usuń
  2. Fajna waga:) Och, też bym sobie pozmieniała dla poprawy humoru w swoich kątach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!Bardzo fajnie to wygląda:)Pozdrawiam ,miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń