poniedziałek, 4 marca 2013

Nowe ozdoby i nagroda :)




Witajcie drodzy goście :)

Dziś się troszkę chwalę.
Kiedyś na blogu u jednej z Was  (przepraszam, ale nie pamiętam u kogo)
znalazłam pomysł na odświeżenie moich pudełek na ... kapelusze?

Pokazane było pudełko po butach oklejone ozdobnym papierem i ozdobione tasiemkami. 
Wyglądało pięknie i zachęciło mnie do pracy. 
Nadmienię, że wydawało się proste (bo kwadratowe)do wykonania, moje zaś okrągłe takie nie było ,
 O nie!!! 
Właśnie dziś zachciało mi się je okleić. Użyłam do tego tapety, 
która pozostała z tapetowania pokoju córki.
Troszkę to trwało a wyszło tak :)








                      A teraz kolejny, miły dodatek jaki przybył dzisiejszego dnia w moim domu :)

            To wygrany w http://art-ishin.blogspot.com/ drewniany napis. Bardzo się cieszę z tej nagrody i jeszcze raz dziękuję za fajną zabawę :))))   Będzie pięknie zdobił wejście do naszego domu :)
*




Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Śliczne to pudełko, wielkie brawa ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej ,super napis:)A pudełko jest fenomenalne!!

    OdpowiedzUsuń