poniedziałek, 8 kwietnia 2013

...ach to Ty


Marek Grechuta
Wiosna ach to Ty 




Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi 
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni 
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis 
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty 
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty 

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

Dni mijały coraz dłuższe, coraz cieplej było u mnie 
Coraz lżejsze miała suknie, lekko płynął wiosny strumień 
Wreszcie nocy raz czerwcowej zobaczyłem ją jak śpi 
Bez niczego, zrozumiałem lato, echże ty 
Lato, lato, lato, echże ty 

Lato, lato, lato, echże ty 
Lato, lato, lato, echże ty 
Lato, lato, lato, echże ty 
Lato, lato, lato, echże ty 

Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew 
Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew 
Mała chmurka nad jej czołem, mała łezka, słony smak 
Pociemniało, poszarzało - jesień, jak to tak?
Jesień, jesień, jak to tak?

Jesień, jesień, jesień, jak to tak?
Jesień, jesień, jesień, jak to tak?
Jesień, jesień, jesień, jak to tak?
Jesień, jesień, jesień, jak to tak?

Białe wiatry już zawiały, wiosny, lata wszystkie znaki 
Po niej tylko pozostały przymarznięte dwa leżaki 
Stoję w oknie, wypatruję, nagle dzwonek u mych drzwi 
Zima, zima wchodźże szybciej, ogrzej się na parę chwil 

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

Lato, lato, lato, echże ty 
Wiosna, wiosna, wiosna, echże ty 
Lato, lato, lato, echże ty 
Wiosna, wiosna, wiosna, echże ty 

Jesień, jesień, jesień, jak to tak?
Wiosna, wiosna, wiosna, jak to tak?
Jesień, jesień, jesień, jak to tak?
Wiosna, wiosna, wiosna, jak to tak?

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

Witajcie :)

Dziś ta piosenka towarzyszyła mi od rana :)
Zaplanowałam sprzątnięcie garażowej spiżarni i właśnie skończyłam.
ufff kawał solidnej pracy!!!
Zasłużyłam na kawę i dietetyczne ciacho!




*



Dobrego popołudnia :)


4 komentarze:

  1. wreszcie jest nadzieja,że wiosna jednak przyjdzie;)
    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja na to liczę :)
      Pozdrawiam Cię Elu serdecznie :)

      Usuń
  2. Ależ piękną kawusie zrobiłaś!!Aż smaka dostałam,,,ciasteczka też smakowicie wyglądają,pozdrawiam całkiem wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń