niedziela, 7 kwietnia 2013

Pomidorowe cappuccino :)


Witam serdecznie :)

Oglądając wasze blogi i kulinarne strony w internecie, możemy znaleźć wiele wspaniałych przepisów na zwykłe i niezwykłe dania. 
Lubię gotować i to czasem  z dodatkiem mojej wyobraźni 
co ma różne skutki w smaku (jak twierdzi moja rodzina).
Na szczęście większość jest trafiona co ratuje mój honor :)

Kilka dni temu, mąż podsunął mi stronę www.przepisy.pl 
gdzie przy wertowaniu zdjęć z wykonanymi daniami 
natknęłam się na przepis o intrygującej nazwie
zupa krem cappuccino pomidorowe z cytrusami

Wykonanie tej niesamowitej, jak dla nas, zupy jest bardzo proste.
Dokładny przepis, wraz z wykonaniem 
znajdziecie na stronie.
Polecam :)

Moja wyglądała tak :)




                                                                         *




Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz