sobota, 1 czerwca 2013

Czy to już zbieractwo?

NIE!!!!  to był fart ;) :)

Witam serdecznie :)

Mimo kiepskiej , wczorajszej pogody wybrałam się na zakupy.
Rzeczy konieczne kupiłam bardzo sprawnie i
wybrałam się na "szpery".
Oto co udało mi się upolować!

*


             Cudny lampion na łańcuszku, wspaniale wyglądał wieczorową porą na karniszu przy oknie :)


                                                                               *



Oraz ramka i girlanda w romantycznym , miętowym kolorze, w którą wpasowałam serwetkę.
I tak powstał nowy wystrój kuchni :)
I co mnie bardzo cieszy , całość zakupów za jedyne 20zł :)))

  'Second-handy' - jestem pewna, że i wy tam zaglądacie :)

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elu, na Ciebie zawsze mogę liczyć.
      Czasem myślę, że nikt moich wpisów nie czyta :(

      Usuń
  2. wszystko super,,serduszko słodkie ,ale i serca rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń