wtorek, 11 czerwca 2013

Inspiracje z bloga Margo :)))


Witam serdecznie wszystkich  :)


W odwiedzinach na blogu http://efemerycznie-margo.blogspot.com/ Margo podzieliła się przepisem na dżem 
rabarbarowy.
I zaraz po przeczytaniu wybrałam się na poszukiwania rabarbaru, co nie było wcale proste,
 bo chyba sezon na rabarbar u nas  mija.
Udało się!
 Ostatnie gałązki z warzywniaka wykupiłam  i wzięłam się  do pracy. 
Robiłam to z wielką przyjemnością i zaciekawieniem bo nigdy nie jadłam takiego dżemu.
I tu BARDZO PRZEPRASZAM CIĘ MARGO, ale troszkę wyłamałam się z zasad przygotowań i dodałam kubek truskawek.
Zmieniło to pewnie radykalnie smak, ale zrobiłam to ponieważ domownicy zbyt kwaśnych przetworów nie lubią, a taka wersja wydała mi się odpowiednia do ich smaków. 
Więc  dżem rabarbarowo-truskawkowy wyszedł świetny!!!

Dziękuję Ci  Margo za motywację i inspirację :)))



7 komentarzy:

  1. Super!!!pieknie wyszedł!!każdy powinien robić pod swoje smaki !!Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada przepysznie,krewetki z poprzedniego posta tez ,ale ja jakoś nie mogę się przekonac do owoców morza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że wystarczy raz spróbować, tylko dobrze przyrządzonych i polubisz :)))

      Usuń
  3. Witaj, przeglądam Twojego bloga, bo doszłam po moim sznurku do kłębka;-) Ależ u Ciebie pysznie! Uwielbiam gotować, więc będę zaglądać tutaj z wielką przyjemnością:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło Gosiu, pozdrawiam :)

      Usuń