piątek, 14 czerwca 2013

Jaśmin :)

Jaśmin w moim ogrodzie znalazł się kilka lat temu przypadkiem. 
Rośnie sobie między tujami i nawet specjalnie go nie widać.
Ale z rana tak pachnie.... :)
I własnie ten zapach skusił mnie do zrobienia suszu z kwiatów.
Możemy kupić herbaty z dodatkiem jaśminu, więc pomyślałam sobie, 
że może moje, własne będą lepsze :)
Troszkę poczytałam w internecie ( wiele nie znalazłam), 
że należy zrywać z rana, po rosie, wtedy jest więcej olejków w roślinach.
Zerwałam kwiatki, ale jak suszyć?
Suszarka!!!
Jak z takiej suszarki nie będą dobre do herbaty to zostaną jako wizualna ozdoba !

Suszyłam cały wieczór i prawie całą noc.
Zapach w domu.... cudny :)
Ususzyły się pięknie. 
Teraz pierwsze zbiory mięty są w suszarce :)
Herbata miętowo-jaśminowa może być dobra :)))


*



*


Wrzucam jeszcze zdjęcia z zaparzonej herbatki. 
Widok mnie zachwycił :)



8 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach jaśminu! dałaś mi inspirację :)

    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo!!!Pozazdroszczę Ci troszkę tego zapachu,,pieknie im w tym słoju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna musi byc taka herbata:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna na wieczór :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Pięknie tu u Ciebie,Zostaję na dłużej.Pozdrawiam Jola z Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu cudna ta herbatka , ja bym jeszcze dołożyła zielona herbatę do tego :))) mmm

    OdpowiedzUsuń