czwartek, 20 czerwca 2013

Obdaruję Ciebie??? :)


Witajcie kochani :)

Kilku z was spodobała się moja ziołowa herbatka, 
dlatego postanowiłam się nią podzielić.
Z wielką przyjemnością 15 lipca ogłoszę obdarowaną osobę,
jeśli tylko
wyrazi chęć posiadania tej herbatki u siebie w domu, 
wpisując komentarz pod postem,
doda na pasek boczny u siebie banerek z linkiem na moja stronę,
a jeśli komuś spodoba się u mnie to będzie mi miło jeśli doda mnie do obserwowanych. :)


W wasze ręce trafią:
dwa komplety przywieszek, wykonanych przeze mnie z masy modelarskiej
i
herbatka z kwiatów bzu czarnego, róży, jaśminu, mięty z dodatkiem czarnej herbaty
oraz 
niespodzianka 
(co? dowie się zwycięzca)





Miłej zabawy :)))
Pozdrawiam.


39 komentarzy:

  1. :)) Haniu, z wielką przyjemnością ;)) Uwielbiam takie mieszanki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatka i przywieszki są śliczne!pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią przystanę w kolejce :))))

    pozdrawiam ciepło
    i dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak herbatka , to i ja ;) bardzo lubię poznawać nowe smaki :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. o herbatki to ja lubie wiec tym bardziej ciesze sie ze tu trafilam!

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym się napiła Twojej herbaty :)
    zgłaszam się do zabawy i umieszczam baner u siebie :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta herbatka już samym wyglądem kusi :) Zmysły się wyostrzają, i już nie wiem, czy bardziej chcę ją oglądać, wąchać czy wypić...
    Ustawiam się w kolejce, banerek na :
    http://jaskiniacafe.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam herbaty!! bardzo bym chciała móc spróbowac tą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda zachęcająco. Chętnie posmakuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Baner zamieściłam w specjalnej zakładce. ;))

      Usuń
  10. oj nie przejdę obok spokojnie, kocham herbatki liściaste !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogło mnie tu zabraknąć. Patrząc na herbatę już leci mi ślinka. Mam nadzieję że szczęście mi dopiszę i już nie długo będę siedzieć z filiżanką :)
    Zapisuję się.
    Pozdrawiam
    www.szycieisabell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Haneczko, z przyjemnością zapisuję się na Twoje rozdanie! Uwielbiam herbaty, sama nie robię, z przyjemnością spróbowałabym Twojej. :)
    uściski ślę słoneczne!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  13. herbatka wygląda niesamowicie smacznie :) zgłaszam się
    http://nyuchii.pinger.pl/
    mariko_chan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. zagram o tą herbatkę ale męża:) uwielbia takie

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Haniu, Twoja magiczna herbatka przyciągnęła mnie jak zaczarowana...
    Jako wielbicielka herbaty biegiem zapisuję się w kolejkę wielbicielek :o).

    Serdeczności posyłam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam herbatki. Zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie spróbowałabym tej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, bo uwielbiam przeróżniaste herbatki tego typu! Cieszę się, że tu trafiłam. Dodałam do obserwowanych i polecam zajrzeć na mojego bloga lakieromaniasyli.blogspot.com Jak tylko uda mi się dojść do tego jak dodać banerek zdeklaruję pełną gotowość przystąpienia do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gotowe :D tak więc potwierdzam chęć wzięcia udziału w zabawie i poznać nowy smak radości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej intryguje mnie ta niespodzianka, więc zapoluję na Twoje smakołyki ;) Zapraszam do udziału w mojej zabawie ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, jestem tutaj po raz pierwszy i przyznaję się, że zwabiła mnie herbatka:) jestem wielbicielką herbat i degustatorką wszelkich nowości:) dlatego z przyjemnością wezmę udział:) zaobserwuję również z przyjemnością bo cieszę się, że poznałam nowy blog, który będę odwiedzać, więc nie da się inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zamian nieśmiało zapraszam na moje rozdanie:)

      Usuń
  22. UUUwielbiam hrebatę i chętnie wezmę udział w rozdaniu.
    Obserwuję cię jako Julia Piłat.
    ewentualny e-mail - kulek446@wp.pl
    Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. O z miłą chęcią się zapiszę, już same nazwy herbat sprawiają, że mam ochotę na herbatkę, czuję ich zapach i wyobrażam sobie ich smak, a musza smakować wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością napiłabym się herbatki. Może się uda ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  25. Herbatka wygląda bardzo smakowicie... może mi się uda i zaparzę ją sobie u siebie w domu:)
    Zapraszam do mnie na moje candy http://madebyjudi.blogspot.com/2013/06/candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością ustawiam sioe w kolejce po tak cudoiwne zapachowe kombinacje:) Herbatak tak pysznie się prezentuje, że nie mogłabym przejść obok bez jej zauważenia:) A zawieszki są przeurocze:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mojej zabawy:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Z miłą chęcią ustawiam się po takie fantazyjne herbaciane zestawienie:)herbatki takie uwielbiam pić w letnie popołudnie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chcę, ja! Z przyjemnością dołączam do zabawy. Obserwuję jako madziakudla, a informację o rozdaniu umieściłam na moim blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń