poniedziałek, 15 lipca 2013

Rozdanie herbatki dla gościa :)

                 


                                                      Witam serdecznie :)
                                                        Kogo obdaruję, kogo????

      Mam nadzieję, że czekacie na rozdanie mojej, własnoręcznie zebranej herbatki z kwiatów bzu czarnego, płatków róży jaśminu i mięty, oraz dodatkiem czarnej herbaty.



Obiecałam niespodziankę , więc
oto ona:
dwa maleńkie słoiczki z syropami,
lawendowymi i z bzu czarnego.
Będzie doskonałym dodatkiem do herbaty,
lub wody na upalne lato :)



*

Bardo serdecznie dziękuję, za udział w moim pierwszym na tym blogu rozdaniu.
Jest mi bardo miło, tym bardziej, że wiele z was wyraziło chęć zaglądania do mnie dodając moją stronę do obserwowanych. 
I ja z wielką przyjemnością zaglądam do Waszych wpisów, bo wiele zainteresowań  mnie z Wami łączy :)

Zwycięzców wylosował generator liczb. Udział wzięło 29 osób.

HERBATKĘ WYGRYWA:


Margo, serdecznie Ci gratuluję i mam nadzieję, że nie zawiodę twoich zmysłów smaku
tymi wyrobami . :))))
Proszę o adres do wysyłki.

Dziękuję i pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Oo rany, jeszcze syropki, same cudownosci :)
    Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcy!
    I bardzo żałuję, że szczęście mi nie dopisało...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny nie martwcie się :) robią się przetwory, suszą zioła... jeszcze coś wymyślę, kochane :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeje!!!Bardzo dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!syropki jeszcze!!!!!Buziaki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wysłałam adres,,,,miłego wieczoru :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Margo, ach szczęśliwa dziewczyna smaczną herbatkę dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa syropu lawendowego:) super wygrana:) gratuluję Margo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęściarze :)
    Czuję się zainspirowana i jak nic, sama podobną herbatkę zrobię a przynajmniej spróbuję :)
    Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanko... jak zrobić taki syrop lawendowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis jest w jednym z poprzednich postów, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, musiał mi umknąć :) dziękuję :)

      Usuń