poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dobra energia :)

Kazimierz Dolny.
Jeśli mieszkacie w pobliżu to znacie, jeśli będziecie w Kazimierzu to koniecznie zobaczcie go z innej strony.
Własnie wczoraj odkryłam uroki okolic starego rynku.

Zapraszam na mini fotorelację :)))

*


*


 Miłe miejsca do odpoczynku w spacerze :)

Tu można zjeść najlepsze pierogi i wypić pyszne piwo 


*

Wczorajszej niedzieli czas dla mnie się na kilka godzin zatrzymał.
Nowa, dobra energia została pobrana :)
Mam nadzieję, że na jakiś czas wystarczy :)

Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam a widzę że jest pięknie,warto się wybrać,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym zwiedziła bo tam mnie jeszcze nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam kiedyś w Kazimierzu na wycieczce szkolnej, więc lata, lata temu ale widzę że zewnętrzny wystrój knajpki się nie zmienił ;) również gorąco ją polecam!

    OdpowiedzUsuń