czwartek, 1 sierpnia 2013

Podziękowania :)

Witam :)

Dzisiejszy wpis jest podziękowaniem  dla Madzi  z bloga http://mrumru89.blogspot.com , która zaproponowała mi wymianę naszych wyrobów.
 100% zadowolenia z mojej strony :)))
     Madziu, bardo dziękuję :)))



Moja herbatka .
( mam nadzieję, że smakuje )


Na chustecznik wykonany metodą decoupage.


ORAZ NIESPODZIANKI
Jestem bardo mile zaskoczona, dziękuję za te wspaniałości :)
( balsam zabieram na urlop :) )


Kochani, polecam wam bloga Madzi .
Takie wymianki są bardzo miłe i praktyczne. Mam nadzieję, że to nie ostatnia taka przysługa między mną a 
innymi blogowiczkami. Chętnych zapraszam do siebie na http://www.mojetakietam.blogspot.com/ 
Przyjmę szyte ozdoby, prace decoupage czy inne niezbędniki :)
( o ! chyba mi wyszło ogłoszenie )

Pozdrawiam Cię Madziu 
i
Was kochani :)












8 komentarzy:

  1. Wspaniale!!miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie Margo miłego życzę:)))

      Usuń
  2. cieszę się że wszytsko się podoba :) i dziękuje za chęć wymianki :) herbatke spróbuję jak tylko spokojnie usiąde , pachnie ślicznie , wygląda bardzo pociągająco nie mogę się już doczekać by jej spróbować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach,,zapomniałam wczoraj napisać,że cudownie smakuje herbatka od Ciebie!!Pyszności!!aromat i zapach niesamowity!!Soczków niestety nie skosztowałam,ponieważ dałam osobie która wyszła ze szpitala po poważnej operacji:))Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli syropki sprawiły komuś przyjemność to bardzo się cieszę.
      Miło mi, ze smakuje Ci moja herbatka :)))
      pozdrowienia :)))

      Usuń