poniedziałek, 2 września 2013

 Margo zadała nam zagadkę.
Pokazała zdjęcie z ... właśnie, miarką do makaronu.
Nie mogłam się powstrzymać żeby nie pokazać swoich miarek a dla tego, że z moimi był podobny problem.
Otóż pani w sklepie nie wiedziała do czego to służy :) Kiedy wyjaśniłam była zdziwiona  :)

                                                                                 *


A to mój osobisty przybornik na papier.
Długo prosiłam moją maszynę by coś z siebie dała .
Po kilkunastu zerwanych nitkach uległa namowom i wyszedł przybornik!
Haft szybki nie skomplikowany i jest gotowy.




Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Też bym nie wiedziała do czego ta miarka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne te miarki jeszcze takich nie widziałam :) a gdzie kupiłas ?
    super ten przybornik na papier!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przybornik!!!
    no i że zapytam, do czego służy miarka do makaronu?? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pytanie zadała mi również pani w sklepie hihihi.
      "Po co mierzyć makaron?" - pewnie wymyślili to włosi, znawcy makaronu :)))

      Usuń
  4. Ja też nie widziałam nigdy miarek do makaronów:) ciekawy przybornik na papier, też dotąd nie widziałam, ze tak można:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to papier ma teraz przytulnie i ladnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha!Super te miarki,na różne chęci,bo rozmiary różne,,!MOja jest chyba na głodomora,albo na 2 osoby,,,hihi:)A przybornik na papier wyszedł Ci wspaniale!Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę o miarkach do makaronu :))Super przybornik:)

    OdpowiedzUsuń