czwartek, 19 grudnia 2013

Plan działań w toku :)


Pierogi - zrobione!
Rożki - upieczone!
Pierniki- upieczone, przyozdobione!
Mięso- w pończochach powieszone (taki przepis, żeby nie było, że coś nie halo! hihihi)
Piernik -w lodówce dojrzewa!
Prezenty?!!- jeszcze nie po pakowane, ale są!
Prezenty dla przyjaciółek- zrobione , rozdane! (no! prawie, Aga gdzieś się zamotała)
Choinki- zakupione! 
Plan dalszej pracy- zapisany! (chociaż i tak ciągle coś się przypomina )
No to na razie idzie dobrze :)))
Dziś studentka wraca więc czas wolny na wieczór też trzeba zaplanować :)


Jak Wam idą prace ? 
Mam nadzieję, że bez kłopotów :)
Pozdrawiam serdecznie:))))


Przepis:
http://twojemoje.blogspot.com/2009/02/pieczone-pierogi-z-kapusta-i-grzybami.html



*




4 komentarze:

  1. witam, smakowite te rożki , proszę o przepis.Bożka

    OdpowiedzUsuń
  2. ale juz duzo za Toba , ja tez poprsze o przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje drogie!
    W ferworze zapomniałam podać skąd miałam przepis. Wpisałam w poprawionym poście :)
    Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie kolorowo ozdobiłaś pierniczki! Widzę że wypieki sie udały i już tak dużo masz poszykowane:))

    OdpowiedzUsuń