środa, 29 stycznia 2014

A jednak się udało :))))

Jestem w siódmym niebie!!!
Wczorajsze niepowodzenia z lutowaniem
nie dawały mi spokoju.
Ośmieliłam się poprosić o pomoc Dominikę z bloga http://pracowniagarderoba.blogspot.com/
której biżuterię wiem , że znacie ( i nie tylko) 
Jej doświadczenie i rada dały efekty.
Składam Ci Dominiko wielkie podziękowania, gdyby nie Ty .... ech ...

Tak wyglądały początki .

A tak efekt końcowy.
(zaznaczam, że to pierwsze próby z lutowaniem i są jakieś niedociągnięcia, ale i tak mnie to cieszy)


Bransoletka wykonana z srebra i monet masy perłowej.


*


9 komentarzy:

  1. Haniu, bardzo się cieszę, że mogłam pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękną bransoletkę zrobiłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie Ci wyszo A Dominika super Babka a jej bizu miodzio ,że tak napisze jstem zakochana i z przyjemnościa nosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za miłe słowa. Dominika z pewnością może udzielać lekcji :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Jestem pod wrażeniem wykonania i ogólnie samej kompozycji! SUPER:))

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna bransoletka. Ten element z kwiatami jest sliczny.

    OdpowiedzUsuń