piątek, 10 stycznia 2014

Przypadki ! :)

Witajcie :)

Drobna rzecz a cieszy!
Macie tak czasem?
Bo ja dziś właśnie zakupiłam, przypadkiem ( w sklepie do którego wszyscy chodzą a nikt o tym nie mówi- ciuchlandzie ) taką, a raczej taki - stojak na babeczki!
O babeczkach to ja raczej próbuję zapomnieć, (dieta )
ale...
może córeczka się ucieszy?

*



*

A to kolejny przypadek, który mnie dziś zaskoczył!  
( troszkę słabo widać bo zdjęcie robiłam z samochodu i to telefonem)
Styczeń , prawie zima
TĘCZA!!!
Nie mogłam uwierzyć!
Od razu poprawił mi się humor. :)))



Miłego weekendu :)



6 komentarzy:

  1. Tęcza w styczniu - dziw natury, ale takie dziwy coraz częściej spotykamy.
    Sojaczek świetny, może być również do owoców np jabłek.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten stojaczek genialny! chyba muszę zacząć chodzić po ciuchlandach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stojaczek jest śliczny. Ja już w cicholandach różne rzeczy widziałam i kupowałam. A co do tęczy w styczniu...w środę o 8 rano zaczynając pracę usłyszałam tylko krzyki zachwytu. To moi uczniowie z nosami przyklejonymi do okien krzyczeli, że są trzy tęcze na niebie. Wybiegliśmy przed szkołę, bo tak wielkich, wyraźnych tęcz i nasyconych tymi swoimi tęczowymi kolorami, dawno nie widziałam. Niesamowity widok, zwłaszcza w styczniu. To są miłe anomalie pogodowe ;-) U nas była tylko wysoka wilgoć poranna w powietrzu i wschodzące słońce, które wyczarowało na całym niebie coś tak pięknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu :)
      Pewnie gdyby nie to, że jechałam samochodem i nie miałam gdzie się zatrzymać udało by mi się zrobić dwie i własnie takie nasycone kolorami. Kiedy już stałam na światłach pozostał po nich talko mały ślad. :)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Stojak na babeczki świetny! Też chodzę do ciucholandów i sobie chwalę :D

    OdpowiedzUsuń