niedziela, 30 marca 2014

Cath Kidston w moim domu :)))

Większość z Was z pewnością zna produkty angielskiej firmy 
Cath Kidston.
Motyw Różany zachwyca nas tak bardzo, że coraz częściej wybieramy te słodkie kolory do naszych domów. I czy to kubeczek, czy pościel, torebka lub kosmetyki przyciąga nasz wzrok ukwiecony wzór w pięknych kolorach.
Ja również uległam magii kwiatowego wzoru i wyszperałam piękną torbę na zakupy właśnie tej firmy.
Za parę złoty żal było ominąć taką okazję :)
Lubicie takie klimaty?












          Znalazłam w internecie świetny sklep  http://www.redmug.pl/ .znajdziecie tu produkty tej firmy.

     Pozdrawiam -H
Zachęcam do zabawy. Zawieszka czeka :)))

3 komentarze:

  1. Przesłodka, o ile tak można powiedzieć o torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie:)podoba mi sie delikatny kwiatowy motyw i urzekly mnie te troby.

    OdpowiedzUsuń
  3. To też jedna z moich ulubionych marek :) a motyw różany bardzo często wykorzystuję w swoich robótkach :) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń