sobota, 1 marca 2014

Nowy przyjaciel...?

Nie ładnie jest się chwalić, ale radość moja jest tak wielka, że jednak to zrobię.
Pamiętacie polską edycję Top Chef-a ?
Pamiętacie, że można było wygrać robota i kosz przypraw Kamis?
Wzdychałam do niego co odcinek :) Wymarzony...
No to miałam szczęście i wygrałam :)))))))
A dziś wypróbowałam nowego przyjaciela!
Okazał się rewelacyjny!!!
Mini serniczki wyszły jak malowane :))))
Miksowanie to nie wszystko co potrafi. Miele mięso, wyciska soki.... a jak dokupię sobie jeszcze jedną przystawkę to domowy makaron zrobię!





         Pozdrawiam- H

11 komentarzy:

  1. Rewelacja!!Ogromnie Ci Haniu gratuluję!!!!!!!!!!!!!! Nie wiem wprawdzie jaki to był konkurs ale najważniejsze że WYGRAŁAŚ!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gratulacje! Prawdziwy niezawodny przyjaciel!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygralas???:)))ale super!!!Gratuluje Ci:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkim bardzo, bardzo dziękuję :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie zmiany na blogu! Pięknie tu się zrobiło, śliczne te zdjęcia na górze strony! Gratuluję wygranej! Niech się dobrze sprawuję ten robot. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zawdzięczam te zmiany konstruktywnym, Twoim uwagom :)))

      Usuń
  6. Haniu, gratuluję:)
    Widzisz, mówiłam, że marzenia się spełniają a szczęściu trzeba czasami pomagać ;)
    Ciesze się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, teraz marzę o milionie w totka ! ;)))))

      Usuń