niedziela, 16 marca 2014

Siła wiatru.

Witam serdecznie.
Wczorajsza pogoda zrobiła wielkie zamieszanie w moim ogródku. 
Nasza 14 letnia sosna została pokonana przez wichurę. Trochę nam zmieniła widoki, no ale cóż natura rządzi się swoimi prawami. Teraz mam miejsce na choinki ze świąt, które stoją w donicach na tarasie :)
Siatka ogrodzeniowa również uległa sile sosny i pewnie będzie trzeba ją wymienić.
Dziś jest spokojniej i nawet chwilami świeci słonko, ale wiatr co raz coś niesie w podmuchach .
A jak wasze widoki z okien? 

 

     Pozdrawiam -H

6 komentarzy:

  1. oo wow... nieźle... u mnie hulało strasznie, świszczało, bo mieszkam na górce, ale na szczęście obyło się bez szkód:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda sosenki, bo widać że była ładna i pełna a nie co drugi rząd to wystąp :(

    u mnie też wiatrzysko i deszcz, więc chodzi się obłędnie ;/

    dziś niestety powtórka z dnia wczorajszego, deszcz i wiatr...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeje,,,współczuję ! Będziesz miała duzo pracy!
    U mnie nic się nie stało,mieszkam w centrum miasta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale szkoda... U mnie jak dotąd bez strat, ale z domu lepiej nie wychodzić.
    pozdrawiam, Haniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Dolnym Śląsku zimno i wietrznie, ale takie szkód na całe szczęście nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  6. I u nas podobne obrazy wichura zostawiła...
    Sporo pracy przed Tobą.
    Ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń