niedziela, 13 kwietnia 2014

Losowanie :)))

Witam serdecznie :)

Wpis rozpocznę od podziękowań dla wszystkich biorących udział w mojej zabawie.
Jest mi bardo miło, że jedna z Was zobaczy co wyprawiam w wolnym czasie.
Dzięki rozdaniu mogłam poznać kilka nowych osób, co da mi wiele inspiracji 
na przyszłość.

Losowanie przebiegło prawidłowo.
Maszyna losująca wygarnęła jedną karteczkę....


tadammmm...

 


 GRATULACJE KAMILO :))))
ZAWIESZKA JEST TWOJA!!!

Mam nadzieję, że KAMILA ucieszy się z przesyłki, którą wyślę z wielką przyjemnością :)))  (czekam na adres do wysyłki)

       Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Hania.

13 komentarzy:

  1. Gratuluję Kamili, dostanie śliczny breloczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Kamili, a ja dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłą zabawę, ma Kamila szczęście, gratuluję. Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!

    Mi też zawieszka bardzo się podoba ale niestety gustuję w srebrze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i dziekuje za zabaw ")

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo się cieszę. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście WSPANIALI- DZIĘKUJĘ :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszyna losująca jest super hihi
      Pozdrawiam Marzena

      Usuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni i pogłaski dla maszyny losującej:))

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak maszyna losująca cudna:)) dziękuję za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń