piątek, 25 kwietnia 2014

Ogródek zapowiada się pięknie :)

  Kolejny, całkiem ciepły dzień pozwolił na dokończenie prac ogródkowych.
(Tym bardziej, że intensywna praca pozwala nie myśleć o stresie jaki mam z moim gimnazjalistą z racji egzaminu.)
No... prawie dokończone! Zostało jedno miejsce do zasypania korą i posadzenie kwiatów w donicach.
  Jutro jadę po pelargonie i ziółka, oraz morwę, na którą czekam z niecierpliwością. Może ktoś ma już taką w ogródku?
  Morwa zawsze kojarzyła mi się z wielkim drzewem, ale okazuje się,  że może to być piękne małe drzewko. Szczepiona na pniu MORWA PENDULA - wygląda tak:


W sam raz do mojego ogródka :

Dom też ogarnięty więc zasłużyłam na .... czekoladę,  a co! 

Serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego weekendu -H

8 komentarzy:

  1. juz myslałam ze nie bedzie nic o słodkościach:) Jakos zawsze trafiam na pyszne posty u Ciebie:)))
    Czekoladka mniam:)

    Morwa kojarzy mi sie z dziecinstwem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po ciężkiej pracy należy się odpoczynek i ciepła czekolada a co...a ogródek zapowiada się pięknie, chętnie zobaczę kwiaty w donicach i tą morwę...oczywiście jeśli będziesz chciała się z nami tym podzielić...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pogardziłabym taką czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic prostszego, polecam wedlowską z saszetki i 2 torebki na 200mil. bo z jednej to wychodzi kakałko :)))

      Usuń
  4. Morwa ? Pamiętam z dzieciństwa morwę czerwoną i białą, rosły nieopodal szkoły. Chodziliśmy całą zgrają i przesiadywaliśmy na drzewie objadając się morwami. Pyszne wspomnienia ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń