sobota, 7 czerwca 2014

Kwiaty polskie :)


Kolejne składniki do herbaty zebrane i ususzone.
Z poświęceniem życia zbierałam te chabry. Na polach jest bardzo dużo trzmieli cz czegoś takiego, równie wielkiego i groźnego dla mnie, co z wielkim hałasem przelatywało obok , wzbudzając strach ;)
Jednak dałam radę i bukiet rumianków i chabrów zabrałam do domu.
Do tego zbierało się wczoraj u nas na burzę, więc zbiory muszę powtórzyć wkrótce bo ilość mnie nie zadowala.
Oczywiście zapomniałam o bzie, ale liczę jeszcze na jakiś wypad na okoliczne pola. :)

Do zobaczenia-H

2 komentarze:

  1. kurcze ale jestem ciekawa tych Twoich herbatek!
    muszę się też wybrać w pola po jakieś kwiatki :) a bez masz na myśli taki zwykły? ten, co już przekwita?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie, chodzi o bez czarny- jego kwiaty mają wspaniały zapach i aromat :)

      Usuń