wtorek, 3 czerwca 2014

Taca :)))

Mam i ja!!! 
Taca, którą zobaczyłam na blogu http://dekormaniaczka.blogspot.com/2014/05/ocynkowana-taca-kuchenna.html zainspirowała mnie do zrobienia sobie samodzielnie (no prawie, bez pomocy taty nie byłoby  uchwytów), wygodnej , wysokiej tacy.
Wystarczyła blacha do ciasta zł 6, farby do metalu i para uchwytów całe 7 zł za dwa,
no i moja "szalona fantazja" w zdobieniu ( chociaż kto wie może jeszcze coś domaluję)
Wyszło tak:



 Wiem , wiem, nic specjalnego, ale teraz szklanki noszone na taras nie spadną :)))





-H

8 komentarzy:

  1. Bo pomysł się liczy:)
    Kreatywnie bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Własnie! powinnam zmienić tytuł na TARASOWA TACA! :)))
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. nie wpadłabym na to, żeby zrobić tacę z blachy do ciasta! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taca super!! jeśli jeszcze do tarasu z kuchni daleko to się z pewnością przyda!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł...idealna taca dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń