środa, 30 lipca 2014

Herbatka z...


...kwiatów jaśminu, płatków chabra, płatków róży, melisy, mięty, rumianku i stewii.
Właśnie- stewia tajemnicza roślina (przynajmniej dla mnie , do tego sezonu).
Kiedy przeczytałam o jej właściwościach to koniecznie widziałam ją w swojej herbatce.
Dzięki przyjaciółce znalazła się w moim zielniku i z niecierpliwością czekałam na pierwszy zbiór i suszenie.
A że krzaczek mały to i zbiory niewielkie, ale teraz wiem, ze warto skusić się na jej hodowlę.
Stewia-rebaudiana. Jej liście są ok. 35 razy słodsze od cukru. Prawie nie posiadają kalorii. można ją dodawać w formie sproszkowanej do pieczenia i gotowania. 
Jestem nią zachwycona!!!













Jeszcze nie parzona bo tak gorąco...


Pozdrawiam- H

5 komentarzy:

  1. słyszałam o stewi, ale zapomniałam o niej... Musze poszukac poczytac i zaczac hodowac

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegoś czasu zbieram się żeby wreszcie nazrywać trochę rumianku i chabrów, ale jakoś mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie to razem wyglada, wiec pewnie i smakowac dobrze bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, wygląda ślicznie. Ciekawe jak smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chabry zasuszyłam z myślą o herbatce ;)

    OdpowiedzUsuń