środa, 6 sierpnia 2014

Koralowe drzewo :)))


Witam serdecznie :))
Pokarzę wam dziś moją nową, praktyczną ozdobę sypialni :)))
Zaczęło się od wykopania leszczyny z ogródka, która tylko mi się podobał. Odwiedzający nasz dom goście pytali co jej jest bo jakaś taka koślawa i pomarszczona, a to chyba taki gatunek był.
No i bardzo przeszkadzała w koszeniu trawy co było kolejnym powodem do wykopania z ogródka.
Za to miejsce z piękną lawendą powstało.
" Chętnych" pomocników do pracy znalazłam i dziś jeszcze pomogli mi okorować kilka fajnych gałęzi z których zrobiłam sobie koralowe drzewo. :))))

*










9 komentarzy:

  1. super pomysł ;) a ten wazon - rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i teraz niczego szukać nie będziesz. Fajny pomysł i wazon również! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super to koralowe drzewo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźna kolekcja korali i biżuterii :)Drzewko pomysłowe a wazon świetny..

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że spodobało się Wam moje drzewko. Dziękuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny. Pozdrawiam.R

    OdpowiedzUsuń