poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Ziołowa herbata dla Was :)


Szybkim krokiem idzie jesień, oj szybkim!!! 
A lubicie ziołowe herbaty na jesienne chłody???
Chętnie się podzielę. :)
Jeśli znajdzie się ktoś chętny na moją mieszankę rumianku, mięty, melisy,
kwiatów jaśminu, płatków chabrów i róży, stewii , zielonej herbaty, odrobiną kwiatów bzu 
z dodatkiem hibiskusa
to
SERDECZNIE ZAPRASZAM 



*


Taka paczka czeka na jedną z blogowiczek :)
Chętną wylosuję 18-09 w swoje urodziny.
(miło mi będzie jak zagościcie u mnie na dłużej )



Dobrego tygodnia wszystkim -H

8 komentarzy:

  1. Ooo ja jestem chętna :) chciałam sama nazbierać trochę ziółek ale oczywiście nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale cudo, u mnie na hołdach to same mlecze, a taka herbatka to sama słodycz!!! jestem chętna jak nigdy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm...juz czuje ten zapach....i jestem chetna na ta herbatke!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ziołowe herbatki! Bardzo chętnie bym popijała tę Twoją. Zgłaszam się:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dawno nie lubiłam takich herbat... ale odkąd odkryłam zieloną herbatę jestem żądna smaków. Chętnie spróbuje twojej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem chętna ;) Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja z przyjemnością spróbuję :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń