poniedziałek, 1 września 2014

Bardzo dobry pomysł!


Witajcie :)

Dziś chcę wam podsunąć fajny pomysł na domowe konfitury do serów i nie tylko.
Owoców mamy spory wybór pod ręką, więc z pewnością coś wykombinujecie.
Do rzeczy!
Ja dziś miałam porzeczkę czerwoną, borówkę amerykańską i śliwkę węgierkę + zioła i cukier!!!
Zioła - tymianek i rozmaryn.
Konfitura smażona tak jak każda inna tylko z dodatkiem świeżych lub suszonych przypraw. 
Ilość owoców w sumie to około 3 kg, 1 kg cukru i po garści przypraw. Taaaak po garści!!!
Zioła nadały wspaniały aromat, który w połączeniu z serem daje świetne efekty smakowe.
Z pewnością do mięs będzie też smakowało dobrze.
U mnie to już kolejna partia owoców z ziołami. poprzednie były z malin jabłek i jeżyn.
Polecam, do puki są świeże owoce a zrobienie takiej przyjemności sobie i innym nie zabierze wiele czasu.



Pozdrawiam-H

6 komentarzy:

  1. z przyprawami? - brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi na prawdę ciekawie, a obrazek ze śliwkami smakowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie smaków, ale załączony obrazek wygląda smacznie i zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze takiej konfitury nie smażyłam ale dlaczego by nie wypróbować ? Wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli lubicie żurawinę do serów to... to połączenie jest o wiele lepsze. Spróbujcie!!! Nawet w małej ilości! Za rok zrobicie więcej :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy takowej nie robiłam i nie jadłam

    OdpowiedzUsuń