czwartek, 25 września 2014

mmmm.....

Nie, nie to nie placki ziemniaczane ;)
To pyszne ciasteczka sezamowo-orzechowo- owsiane!
Tak mi się zachciało takich ciasteczek, że poszperałam w necie i zrobiłam własną wersję sezamków.
Przepis?! na oko!
Miałam mielone migdały, siekane orzechy laskowe, troszkę siemienia lnianego, płatków owsianych, słonecznika, dodałam rozpuszczone i wystudzone masło miód i dwa białka ubite z cukrem pudrem. 
175 stopni w piekarniku i na 15 minut .

Teraz lecę zrobić kawę latte i będzie fajny wieczór.



                                    I wam takiego życzę-H

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ciasteczka, narobiłaś mi wielkiej ochoty na takie pyszności...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś mi smaka narobiła! Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam swój ulubiony przepis na owsiane ciasteczka. uwielbiam je:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja myslalam ze to sa placki ziemniaczane i nabrala mnie na nie ochota!Choc jak pomysle o skladnikach Twoich ciasteczek to musza pysznie smakowac !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy są jeszcze takie fajne ciasteczka?R

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zbożowe ciasteczka, a jeszcze, jak są domowe ...ummm pycha:)
    Pozdrawiam ciepło i bardzo dziękuję, że zajrzałaś do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają i zdrowe są :)

    OdpowiedzUsuń