wtorek, 21 października 2014

"Uroda życia"

Witam serdecznie.
"żegnamy reklamy"- znacie to hasło?
Kilka dni temu kupiłam jak co miesiąc nowy numer "Twój styl", a że jakieś smutki mnie dopadały to wyrwałam chwilkę na przejrzenie zawartości. Omijając reklamy odnalazłam RAPORT-artykuł, który zawsze czytałam i...właśnie ! tytuł "Gdy nie chce się żyć" zadecydował! Przyznaję, nie przeczytałam!
Bo to nie był dzień na takie tematy, oj nie!!! Ale i zapowiedzi pozostałych mnie nie zachęciły.
Więc robiąc zakupy po południu, wzięłam do ręki nowy wydanie "Urody życia" - zachęcona i omamiana reklamą gazety w telewizji.
 Na pierwszy rzut oka w kiosku, mało reklam, sporo tekstu- będzie co czytać , biorę!
A dziś po przeczytaniu prawie od deski do deski cieszę się z zamiany miesięczników. Warto!!!
Pewnie to tylko zbieg okoliczności ale własnie w tych artykułach znalazłam kilka rad i odpowiedzi na moje rozterki. a po przeanalizowaniu problemów łatwiej jest mi z pewnymi sprawami postąpić.
 Oczywiście są reklamy, są przepisy... , ale ...
 Bo jak nie przyjaciółka to może gazeta...
Bardzo polecam skusić się na chociażby jeden numer :)






4 komentarze:

  1. kto wie...może się skuszę:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytać gazetę dobra rzecz, ale przyjaciółki nikt nie zastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po "łykaniu" przeróżnych czasopism, ostatnio podczytuje właściwie tylko magazyny wnętrzarskie...Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń