sobota, 29 listopada 2014

Filtry do herbaty.



Witam serdecznie:)))
Zimowy klimat na zewnątrz daje się odczuć , prawda?
Dla tego ja, wielbicielka herbaty, a zwłaszcza owocowej, zaopatrzyłam się w spory zapas. 
Sklepy internetowe mają ogromną gamę produktów smakowych i zapachowych, ale i cenowych.
Ja zdecydowałam się tym razem na firmę Malwa.
Zachęciły mnie susze z owoców i kwiatów z herbatą, ale nie tylko.
W asortymencie sklepu znalazłam bardo fajne torebki do zaparzania herbaty. Są one w 3 rozmiarach.
To świetna rzecz jeśli się lubi tak jak ja wielkie kubasy z herbatą. Zamiast parzyć w dzbanku mogę teraz wsypać do największej torebki tyle ile chcę, czyli dużo na raz i po upływie czasu do zaparzania wyjąć i delektować się jej smakiem do woli. 
Cena takich filtrów to od 8 do 11 zł. za 100 szt.
Bardzo fajne, polecam :))


*


*



Pozdrawiam -H

6 komentarzy:

  1. Mam pytanko, dobre są te herbatki w smaku? Bo się na nie "czaję" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      Jestem bardzo usatysfakcjonowana smakiem i aromatem tych herbat. Susze są naprawdę owocowe a i te w saszetkach chyba też mają jednak coś z owoców bo wczoraj przypadkiem rozerwałam jedną przy parzeniu, gruszkowo- ananasową i dało się wyczuć smak cząstki owoców.
      Więc z czystym sumieniem polecam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja to nie wiedziałam nawet, że są takie torebki do zaparzania:) Bardzo pomysłowe, a same herbatki to chętnie bym sobie wypróbowała, zwłaszcza, że się zimno zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja też nie wiedziałam o takich torebkach nic:) no proszę:) fajny pomysł....:))

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, te filtry są bardzo wygodne, jednak kiedy robię herbatę z dodatkiem suszonych owoców, zwłaszcza przygotowanych w domu, to wrzucam je do dzbanka oddzielnie, często bardzo ładnie wyglądają po wyjęciu torebki z fusami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowy, parzony susz owocowy to z prawie jak deser po herbacie :))))
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń