sobota, 17 stycznia 2015

Ciasto z kaszy jaglanej :)))

Witam serdecznie :)

      Moja fascynacja kaszą trwa! 

 Dziś zdjęcia  niesamowitego ciasta z kaszy jaglanej. 
Przepis wyszukałam na wspaniałym blogu http://niebonatalerzu.blogspot.com/. Znajdziecie na nim wiele ciekawych propozycji na pyszne słodkości z pięknymi zachęcającymi do zrobienia sobie takiej przyjemności zdjęciami.  Bardzo wam go polecam :)))
Efektem ciasta z takiego produktu jak kasza jestem baaardzo zachwycona. Coś innego, coś co zaskoczyło mnie i córkę przy porannej kawie. mmm....

        Polecam :)))
                                                                                    *


*

9 komentarzy:

  1. No to widzę ze nie tylko ja jestem zachwycona kasza i jej możliwościami :) ciasto wygląda oblednie i zrobię je jeśli znajdę chwilkę. Lecę poczytać przepis. Narobilas mi ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyszło, pozdrowionka i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja się cieszę, że takie dobre...

      Usuń
  3. Wygląda bardzo apatycznie :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie:) ja polubiłam tę kaszę z masełkiem i kukurydzą. W takiej wersji jej jeszcze nie znam ale zaraz odwiedzę blog z przepisem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chyba muszę spróbować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było pyszne! :) - Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda smakowicie zaraz czytam przepis.

    OdpowiedzUsuń