piątek, 30 stycznia 2015

Muffinki jaglane.

 Powraca kasza jaglana!

Wypróbowałam kolejny przepis, znaleziony w jakiejś gazecie . Tym razem zrobiłam sobie mini paszteciki.

- większa garść zsiekanych orzechów włoskich
- większa garść słonecznika
- torebka ugotowanej kaszy jaglanej , wystudzona
- 1 średnia skrojona drobno cebula
- 1/2 czerwonej papryki
- kawałek pora
- łyżka czarnuszki
- sól, pieprz

Do ugotowanej kaszy dodać podsmażone, krojone drobno, wystudzone warzywa,orzechy i część słonecznika, doprawić.
Ja miałam aluminiowe foremki do muffinek, które wysmarowałam masłem i na dno wysypałam troszkę słonecznika. Do nagrzanego do 200 stopni piekarnika wstawiłam foremki. Piekłam 30 min. By dobrze odstały trzeba przestudzić. Na ciepło też były pyszne :)



                              A na śniadanie z dodatkiem jakiejś surówki dziś były super :)



    

10 komentarzy:

  1. o rany szalona kobieto! tyle przepysznosci u Ciebie ostatnio! nie nadazam realizowac tych przepisow, a na kazdy mam ochote:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muffiny są proste i szybkie. A nawet myślę, że można je spokojnie zabrać do pracy jako drugie śniadanie, polecam :)
















      Usuń
  2. Oho, muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Się skuszę, wyglądają na "zdrowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada przepysznie! bede musiala je kiedys wyprobowac!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i polecam przepis i swojego bloga :)))

      Usuń