piątek, 27 marca 2015

Smalec wegański z fasoli.

   Witam serdecznie i słonecznie :)


  U mnie jeszcze świeci słonko i pewnie dla tego nabrałam chęci na pracę :)
 A skoro wiosna to i dieta i zdrowie i ruch . Więc będzie o zdrowym jedzeniu.
Smalec wegański. Nazwa mało zdrowa co-smalec? Ale ...
Od jakiegoś czasu miałam wydrukowany przepis na taką przekąskę, gdy go drukowałam zachęcona raczej wykorzystaniem kaszy gryczanej pozostałej z obiadu, nie wiedziałam, że będzie to takie dobre!      Ja i wege!? Kto by pomyślał!
 No i wczoraj kasza na obiad i szklanka w lodówce została!
W przepisie jest  przyprawa- papryka wędzona. Długo szukałam jej w sklepach, ale w końcu znalazłam w TESCO, a dziś rano zdobiłam smalec!
 Przepis znajdziecie w necie :) na wspaniałym blogu :


*


W przepisach wygląda on różnie. Ja w swoim zmiksowałam tylko fasolę, reszta jest dodana w całości by przypominało prawdziwy smalec ze skwarkami :)

Bardzo Wam go polecam. To świetna alternatywa dla wędlin , naprawdę smaczny :)))

Serdecznie pozdrawiam-H

4 komentarze:

  1. podaj prezis , ostatnio roiłam ale inny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo proszę :) http://www.jadlonomia.com/2015/02/smalec-fasolowy-z-kasza-gryczana.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdarza się vege i mnie, ale do zrezygnowania całkiem z mięsa jeszcze nie dojrzałam:)

    OdpowiedzUsuń