poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Dobrego tygodnia :)

Witam serdecznie :)


  Troszkę zapędzona, bardzo rozmarzona nie znalazłam czasu na życzenia świąteczne, aż mi wstyd :(
Jakoś tak wyszło, że samopoczucie przez ostatnią pogodę mi szfankowało, więc myśli zebrać nie mogłam.
  Dziś mam tylko nadzieję, że Wasze święta również okazały się udane i radosne, a mimo zimna za oknem atmosfera była gorąca od rodzinnych spotkań :)
 A dla czego rozmarzona? Myślami jestem dwa tygodnie do przodu. Ubiegłoroczny Mikołaj dostarczył mi bilet do Rzymu i nakręcam się na tę podróż bardo :) Takie otrzeźwienie po zimie, naładowanie się energią przyda się nam bardo.
 Kochani, mam nadzieję, że jutrzejszy dzień nie będzie zbyt bolesny dla tych co muszą iść do pracy :)

Dobrego tygodnia -H

2 komentarze:

  1. No to ja już dziś życzę Ci udanego wypoczynku!!! U mnie Święta pod znakiem śniegu i pracy minęły...

    OdpowiedzUsuń