środa, 5 sierpnia 2015

Błąd?

   Czasem tak jest!!!
 Wszystkie plany legły w gruzach !  Blog zaniedbany, chęci zanikły, pomysły uleciały.
Marudzę?!
Tak! Troszkę muszę dać upustu swojej frustracji :( i przepraszam, że robię to tu.
  Zawiodłam samą siebie i naraziłam na szfank ,  raczej na nerwy bliskich, więc teraz moje poczucie wartości cierpi. Na domiar złego ucierpiało też na tym moje zdrowie.  BŁĘDY....!!!


Muszę koniecznie odwiedzić Wasze blogi, nabrać wiary i optymizmu, inaczej skutki mogą być fatalne :(
  A może to przegrzanie organizmu?! ;)

Serdecznie pozdrawiam-H


6 komentarzy:

  1. powodzenia zdrówka głowa do góry

    OdpowiedzUsuń
  2. Często popełniamy błędy...niestety tak się zdarza. Ale trzeba umieć sobie wybaczać. Wszystko będzie dobrze tylko trzeba czasu. Życzę zdrowia i uwolnienia...od frustracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się cieszę, że jesteś nawet że to tylko marudzenie!!!
    Pamietaj, po każdej burzy wschodzi słońce!!!

    Powodzenia i mam nadzieje, że to Twój powrót!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHANE... jesteście miodem na moje serce, dziękuję bardzo!
    Podobno " złe nastawienie jest jak przebita opona: jeśli jej nie zmienisz, nie ruszysz z miejsca"
    Pozdrawiam WAS WSZYSTKIE:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Głowa do góry i do przodu :) Ktoś mi kiedyś powiedział na moje kłopoty, że co mnie nie zabije to mnie wzmocni, więc uczyniłaś pierwszy krok do przodu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, pozytywne myślenie pomaga :)))

      Usuń