poniedziałek, 7 września 2015

Europejski Festiwal Smaku w Lublinie i... świnki :)

Witam serdecznie :)

Lublin! Miasto niby znane a jednak mało odkryte przez nas. I dla tego taka okazja jak festiwal smaków nas skusiła do zwiedzenia starówki, zresztą bardzo pięknej. 




Wspaniałe wyroby kulinarne kusiły na każdym kroku, co cieszyło tym bardziej, że sprzedawcy zachęcali nie tylko do kupienia, ale i do kosztowania. A że fascynują mnie kozie sery to miałam tam raj :)

Nawet słodycze przy moich serach omijałam :)
( no może nie całkiem, zjadłam baklavę, przesłodką i aromatyczną)




ALE ... 

O węgierskich świnkach muszę wspomnieć! 
Czy znacie takie cudo? Bo moja wyobraźnia tak zaczęła działać... futerko na śwince????
Muszą być śmieszne! Aż szkoda, że się je zjada :(



A żeby się miło wspominało to co nieco sobie przywiozłam ;)

Dobrego wieczoru wszystkim -H

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam. Świnki słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak wiele ciekawych miejsc w Polsce... z pewnością kiedyś i do Lublina trafisz :))) A świnki hihihi ... jak by skrzyżował owcę ze świnką :)
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  2. fajne swinki, a jak smakuje wyrób z dobre konopie;)?
    i jak sie w ogóle podobało?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napój z różą? ;) No cóż, liczyłam na ciekawsze doznania ;) Nie no fajny! lekkie orzeźwienie po schłodzeniu :))) A na tym festiwalu byliśmy po raz pierwszy, ale z pewnością nie ostatni! Bardzo miły klimat starówki zachęca do spacerów ( na co mamy coraz mniej czasu). Warto, naprawdę ciekawie spędzone dwa dni :)))))

      Usuń
  3. Szkoda, że mnie tam nie było. Te świnki świetne!:))
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten Festiwal Smaku przypadkiem, bo byłam wtedy w Lublinie i przepychałam się tamtędy :D. Niestety nie miałam czasu przyjrzeć się dokładniej, a szkoda, bo z Twoich zdjęć wynika, że było pysio i mniamu :P. Fajne było to coś zawieszone w bramie. Świnki urocze, kudłate, takie świnkowe owieczki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. O swinkach słyszałam, niestety również w kontekście kulinarnym. A takie śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. O swinkach słyszałam, niestety również w kontekście kulinarnym. A takie śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co się stało ale wiem, że pisałam pod tym postem komenta a jego nie ma...

    Świetny targ i tylko pozazdrościć. A te cudowne świnki to pierwsze widzę!!! Cudowne są!!!

    OdpowiedzUsuń