czwartek, 5 listopada 2015

Ekstrakt pomarańczowy.


Witam serdecznie :)

Chłodniejszy dzień przypomniał mi o zrobieniu ekstraktu z pomarańczy do ciasta.
Przepis bardzo prosty, wykonanie  przyjemne, więc czemu nie!
Pokrojoną lub otartą skórkę z jednej, umytej pomarańczy zalewamy wódką lub spirytusem i już!
Podobno po 2 tygodniach nadaje się do użytku w domowych wypiekach. a im dłużej sobie stoi tym lepsza. Ja robię ją po raz pierwszy, ale już mi się podoba, bo kogo nie kręcą takie zapachy :)

Pozdrawiam serdecznie -H



*

5 komentarzy:

  1. Jak tylko świąteczne pomarańcze pojawi się u mnie w domu, to na pewno wykorzystam twój przepis :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Niteczki w butelce wyglądają super.
    Niestety mnie tu do szczęścia jeszcze goździka brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana ale mi pomysł podsunęłaś! Może bu tak zrobić małe co nie co do herbatki z przyprawami.... mmmm

      Usuń
    2. Na pewno było by super!!!

      Usuń