piątek, 16 września 2016

Skrzyneczka.


Witam serdecznie.

Dawno mnie tu nie było, ale czasem tak bywa, więc i mnie nie minęło.
Dziś troszkę z innej beczki.
Ostatnio zainteresowałam się malowaniem drewnianych przedmiotów, na razie przedmiotów bo bardzo mnie korci pomalować jakiś mebel. Tymczasem jest skrzyneczka.
Jej przeznaczenie to chyba miejsce na nici, lub drobiazgi. 
Dziś wyszły z pod mojej ręki jeszcze inne przedmioty, ale to może innym razem.



Serdecznie pozdrawiam tych co jeszcze tu zaglądają :***

4 komentarze:

  1. Śliczna ta skrzyneczka, szczególnie to jej zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :) Bardzo dziękuję :*

      Usuń
    2. ta gora to zdobienie, czy jak? na prawdę bardzo mi sie podoba!

      Usuń
    3. Wierzch pudełka był rzeźbiony. po nałożeniu ciemnego wosku dało to taki efekt :)

      Usuń